Sild Sinu tulevikku

Sild Sinu tulevikku

reede, 10. aprill 2015

Intervjuu meie pikaaegse klassiõpetajaga, alati naerusuise õpetaja Liiviga

Kui kaua olete elanud Nissi vallas?
Pikk paus. Arvutamine. Suvel saab 30 aastat.
Kus te varem elasite?
Varem elasin ühe aasta Kosel, muidu olen pärit Tallinnast.
Kui kaua olete Nissi Põhikoolis töötanud?
Sügisel saab 30 aastat.
Kas te olete veel mõnes koolis töötanud peale Nissi Põhikooli?
Ei koolis ei ole töötanud, aga ma töötasin ühe aasta Kose lasteaias.
Mis aineid te olete õpetanud?
Kõiki aineid, mida õpetatakse algklassides. 
Õpetaja Liivi koos noorte reporteritega
Kui kaua te olete õpetanud inglise keelt?
Täpselt ei mäleta, aga ma arvan, et umbes 20-25 aastat.
Mitmele klassile olete klassijuhataja olnud?
Seda ma ka täpselt ei mäleta enam, neid on nii palju olnud. No umbes 7 klassi peaks olema.
Miks te valisite just õpetaja karjääri?
Mulle väga meeldib õpetaja olla .Juba algklassides meeldis mulle teisi õpetada.Mul oli mitmeid sõbrannasid, keda ma aitasin mõnes aines järgi.
Kas olete kunagi mõelnud, et ei soovi enam õpetajatööd teha?
On olnud mõned sellised mõned perioodid, kus ma olen tundnud, et nüüd on kõik, ma olen väsinud ja tüdinud. Aga need on tavaliselt seotud mõne ebameeldiva sündmusega.
Mida sooviksite sellisel hetkel teha?
Siis ma mõtlen, et kõik! Et nüüd ma panen pillid kokku ja lähen kusagile mujale tööle ja mitte enam õpetajaks, et läheksin tegema midagi hoopis muud. Läheks õppima näiteks piimandust - hakkaksin juustumeistriks.Aga kuna ma midagi peale õpetajatöö ei oska, siis …
Nimetage üks asi, mida tahaksite eesti koolielus muuta?
Ei oskagi öelda, ma ei muudakski midagi eriti. Võib-olla ma sooviks, et koolielu väga arvutipõhiseks ei muutuks. Ma ei ole arvutite vastu, aga vahel tuleb hirm selle ees, et kaob ära huvi raamatute vastu. Ma tahaksin, et lapsed ikka kirjutaksid oma käega midagi ja loeksid ka raamatuid.
Kas soovitaksite tulevastel noortel valida õpetaja elukutse?
Mina küll soovitaksin.
Milliseid iseloomuomadusi see amet vajab?
Ma arvan, et peaks olema hästi sõbralik. Oskama andestada.
Öelge palun üks hea soov meie koolile!
Et neid lapsi ikka jätkuks siia Nissi kooli. Palju töötahet ja rõõmu!
Suur aitäh, et meile intervjuu andsite!
Võtke heaks!


Küsimused koostasid ja intervjuu viisid läbi Kirke, Laura ja Siiri 4.klassist.